INBJUDAN TILL

Datum: 15-16 januari 2005

Plats: Åhus strand, Åhus

Tid: Lördag 11.30. Söndag 14.00

Nu är det dags för 2005 års regionmöte och vi skulle tycka det vore kul om just du kan komma! I fjol träffades vi, ett antal friidrottsledare i din och andra regioner för att diskutera hur det går för vår kära friidrott. Vi kallade det för regionmöten.

Vi diskuterade hur det ser ut i vår verksamhet och vad vi egentligen vill uppnå och frågade hur friidrotten kan vara tillräckligt attraktiv och kul att jobba med för att människor skall vilja komma just till oss. Vi kom in på vad vi behöver arbeta med för att föreningar ska stå sig starka och aktiva även i framtiden.

Vid årets regionmöte kommer vi att försöka fokusera på några viktiga faktorer som kan göra vår friidrott starkare och ta oss tid att gå igenom dessa lite mera djupgående: Ungdomstävlingar, jogging/löpning, EM 2006.

VÄLKOMNA!

Karl-Gustav Holmgren Sven-Bertil Ritheim Hans Rolander Johnny Örbäck
Ordf Skånes FIF Ordf Smålands FIF Ordf Blekinge FIF Styrelsen Svenska FIF

OBS! Anmäl senast den 20/12 till Sven-Bertil Ritheim, Tel/Fax: 036-20239 eller via e-post.

Ekonomi: Svenska Friidrottsförbundet står för boende i dubbelrum, mat och konferens. Smålands Friidrottsförbund står för resa för de som rekommenderas från styrelsen i Smålands FIF men samåkning skall ordnas. Föreningar får stå för resa för sin representant/er. Samåkning rekommenderas även där.