020109     SMÅLANDS-BÄSTA 2001

9jan: Arbetet med "Smålands-Bästa 2001" pågår och den beräknas vara klar till "UDM 12 och Mini-DM 11/10" i Jönköping den 2 februari, så att den då kan delas ut till de föreningar som har beställt och har tävlande där.
Beställ genom att ange det antal Ni vill ha per post, fax eller e-post:
Adress: Smålands FIF, Box 4026, 561 04  HUSKVARNA
Fax: 036-502 35
E-post

Glöm ej att uppge klubbens namn samt ifall ni ämnar hämta den i Jönköping den 2.2 eller vill ha den på annat sätt.

Gör som flera föreningar....

Ge ett ex av statistiken till alla de från Din klubb, som är med i den i första hand, men sedan är nog Dina andra aktiva också intresserade av att få den. Liksom klubbens trogna ledare, tränare och funktionärer. Beställ Smålands-Bästa så att Sm FIF kan fortsätta ge ut den - det fordras ju att föreningarna köper den så att det går ihop ekonomiskt.

OBS! Ni föreningar med veteraner och marathonlöpare: Det finns statistik för Er också. Anskaffa statistiken till dem