020209    DAGS ATT ANMÄLA KLUBBLAG TILL DM OCH UDM

9feb: Det har blivit dags att anmäla lag till årets DM och UDM. Vi uppmanar föreningarna att anmäla lag till dessa matcher så att denna tävlingsform inte dör ut. Senast den 20.2 vill kansliet ha in anmälan. Vi är även mycket tacksamma om föreningar anmäler sig villiga att arrangera ett DM/UDM för klubblag.

Män och Kvinnor har samma grenar som föregående år (se sid 50 i kalendern 2001).

Ungdomsklasserna har en ny åldersklassindelning och nya grenar (de nya grenarna kommer i kalendern 2002 och senare här på hemsidan). Åldersklassindelningen är:

POJKAR/FLICKOR 15-14

POJKAR/FLICKOR 13-12

POJKAR/FLICKOR 11o.y

Anmälningsavgiften är 100,- /lag och sätts samtidigt in på pg: 16 84 61-2

Anmälan sker på den anmälningsblankett som skickats ut till samtliga föreningar, eller per e-post.

Vid anmälan per e-post skall följande uppgifter anges:

- Föreningens namn.

- I vilka klasser som lag anmäls (ange eve A-lag och B-lag)

- Kontaktman/män med adress och tel-nr.

Ange gärna även om Ni är villiga att arrangera en match samt övriga önskemål och synpunkter.