020511    ANMÄL TILL STORA DM!!

11maj: Arrangören Wärnamo SK har slagit larm att anmälningarna till Stora DM, dag 1 nu på onsdag 15 maj är mycket dåligt.

Tävlingskommittén lade Stora DM för seniorer och juniorer tidigt då de aktiva borde vara tävlingssugna och tävlingsraseriet för eliten inte kommit igång. DM skulle då passa utmärkt som säsongsuppmjukning- och borde resultera i mer deltagande än när "viktigare" uppgifter är i vägen.

Man har på ledardagar och andra tillfällen från tränare och ledare varit överens om att värna DM-tävlingarna, men det stämmer dåligt överrens med deltagandet. På damsidan saknas helt anmälningar från distriktets bästa damklubb, vilket är anmärkningsvärt.

Anmäl nu, så att vi får samling kring vårt Stora DM. Wärnamo SK har utsträckt anmälningstiden till Kl 20.00 lördag kväll. Ingen efteranmälningsavgift tas ut för anmälningar inkomna före detta klockslag. Ni aktiva, anmäl Er direkt (det behöver ju inte gå genom föreningsledare)!

Anmäl Er här eller per tel/fax: 0370/134 80 (Hans Fagher).