Dags att skicka in Årsrapporten - senast 25 mars!
14 mars:
Varje år vill vi ha in kontaktuppgifter från alla anslutna föreningar. Anledningen borde egentligen inte behöva förklaras närmare... men dels måste vi på SmFIF kunna kontakta föreningarna och skicka ut material, dels måste andra föreningar kunna göra det. Vi sammanställer ju alla föreningarnas kontaktuppgifter på vår Föreningssida och i Kalendern som snart kommer ut. Att vi begär in uppgifter just nu är för att de ska vara uppdaterade i kalendern. Tyvärr hade vi stora besvär med att få in alla rapporter i fjol. Endast ca: hälften av alla föreningar skickade in i tid och även efter ett flertal påstötningar saknade vi uppgifter från ett 20-tal föreningar, runt-ringning återstod. Vi hoppas naturligtvis föreningarna "sköter sig bättre" i år!

Årsrapport-blanketten att fylla i kommer skickas ut med post som vanligt, men finns även här på hemsidan (länken ovan) som går att skriva ut, fylla i och sen skicka in med post. T.ex om man råkat tappa bort pappersversionen vi skickat ut. Det är även möjligt att skicka uppgifterna genom datorn i form av ett ett mail till smfif@algonet.se, men se då till att inte missa någon uppgift.

I samband med rapporten uppges även hur många ex. av Kalendern 2008 föreningen önskar beställa (delas bl.a. ut vid Terräng-DM) och det är det också dags att betala in årsavgiften till oss på 800kr, Pg: 168461-2.