Inbjudan till Lag-UDM 2013
21 mars:
Nu finns en inbjudan till Lag-UDM 2013 uppe på hemsidan. Tanken är att det ska räcka med denna, arrangörer av kval/finalmatcher behöver bara komplettera med kontaktperson (snarast, så läggs den till i inbjudan) och senast en vecka innan aktuell match skicka ut tidsprogram & PM till klubbar med anmälda lag. Inbjudan kommer uppdateras framöver med anmälda lag, senare även kvalresultat och vilka som går till final.

Eventuellt är söndag 18 aug/Habo som arr för Norra kval 2 fortfarande lite preliminärt, med anledning av att vi möblerade om i programmet och flyttade seniorernas Lag-DM till denna helg (prel lördagen) med Jkpg-kretsen som arrangör.

Skillnader mot ifjol är att 15års-klassen nu utgår och vi hänvisar till Kraftmätningen. Orsaken är att Skol-SM flyttades till Lag-UDM-final-helgen. En annan skillnad är att kvalarrangörerna i Södra gruppen byter några grenar jämfört med det standardgrenprogram som vi har för Lag-UDM, vilket framgår av inbjudan.

Anmäla lag vill vi att ni gör senast tisdag 9 april.