GM-läger och mångkampsträning i Växjö
30 okt:
Under helgen träffades drygt 80 aktiva (05-06) och ledare från flera olika klubbar i Småland och Blekinge för det gemensamma GM-lägret. Lägret bestod av träning, lekar, fokus, härlig gemenskap och även mycket skratt. På lördagskvällen kom även Simon Petersson och berättade om hans karriär vilket var väldigt intressant.

En av ledarna för lägret, Frida Deltin, hälsar att hon vill tacka både aktiva och ledare för en riktigt härlig helg! Övriga ledare var Ari Turunen (huvudansvarig), Matilda Elfgaard, Rasmus Elfgaard, Albin Månsson, Frida Bergvall, Cecilia Larsson, Stefan Carlsson och Emil Carlsson.

På lördagen kördes även gemensam mångkampsträning för aktiva från ett flertal olika klubbar.

Kurirstafett som avslutade lägret.

Alla aktiva på lägret.

Kvällslek där de tävlade lagvis och skulle ta sig med hjälp av stolarna fram och tillbaka utan att nudda golvet.

När Simon Petersson var på lägret och pratade.

En till träningsbild från lägret.

Nedan några foton från mångkampsträningen: